Leão de Judá

Data shown here is the responsibility of Club director Leão de Judá
Leão de Judá

Leão de Judá

Pathfinders

Associação Paulista Sudoeste

  • Members 13
  • Leadership 12
  • Total 25

Club information

Foundation

18/10/1992 (33 YEARS)


Region

DBV - REGIÃO 6 (B)


Address

RUA DUQUE DE CAXIAS Nº1869 - VILA BRASIL
OURINHOS - SÃO PAULO
19915-210


Main meeting

SUNDAY
08:30:00


External link

Click here to access


5 Stars Club 2025/2026

This Club was 05 Stars in: 2024, 2025

A fundação deste clube ocorreu no dia 18 de outubro de 1992.
O irmão José Ventura da Silva foi votado como diretor do grupo da Vila Brasil em Ourinhos/SP. Juntamente com ele mudou-se sua esposa Marisa Nanci e seu filho Josemar Ventura da Silva. Como no recém formado grupo da Vila Brasil havia muitas crianças e juvenis tiveram então a idéia de formar um Clube de Desbravadores para dar atividades recreativas e de desenvolvimento físico, mental e espiritual. Foi com esse pensamento que a comissão de nomeação formada por:Pr. Mário Cardoso de Oliveira, José Alcindo Pasqualini, Dinorah Moura, Neuza Rodrigues, Maria Terezinha Seki, votaram a seguinte diretoria para o clube promissor:

1- José Ventura da Silva – Diretor
2- Josemar Ventura da Silva – Diretor Associado
3- Tânia Maria Seki – Diretora Associada

O Porquê do Nome

Quando o Clube foi fundado seu nome era Vale do Paranapanema. Só depois de alguns meses que um de seus membros, Mário César Adão, lendo Apocalipse 5:5 encontrou um nome que seria a força do Clube: Leão de Judá, que representa nosso Salvador Jesus Cristo o Leão da Tribo de Judá.

Diretores:
2013 = Mario Cezar Adão
2014 = Derenaldo Bicudo
2015 = Sullian Martins Ferreira
2016 - 2024 Simone de Cassia Campos
2025 - Jacqueline Aparecida Ribeiro Lubatsch

Available Pre-Registration

The Club registration key (a 5-digit password) is required to start your pre-registration for membership in this Club.. If you do not have the key, please contact the Club directly

Contact phone: 14997682604 / 14996598557


Complete the data to get started

Before September, you must be of full age in the current year by June 30th

After September, you must be of full age by June 30th of the next year


(Code provided by the Club to validate)


(Member who will participate in the Club)


(Member who will participate in the Club)